Spørsmål og svar - Ulstein Minilager

Mer plass når det trengs
Mer plass når det trengs
Gå til innhold

Hvordan komme i gang?
    • Legg den modulen du ønsker i handlekurven, og spesifiser oppstarttidspunkt og antall måneder leieperiode (kan økes når du vil). Husk at du får oppdelt leien på rentefritt månedsbeløp ved å velge to eller flere måneder.
    • I handlekurven får du ulike valg knyttet til betalingsmåte. For å oppnå oppdeling på månedsfakturaer, velg "Faktura".
    • Når bestillingen er sjekket og godtatt så får du en melding på SMS og epost med to koder. Den ene gir tilgang til hoveddøra i lagerbygningen og den andre gjelder døra til din egen lagermodul. Nummeret på din modul finner du i den samme meldingen.
    • Trenger du oppstarthjelp er det bare å ta kontakt, så hjelper vi deg gjerne! På-stedet hjelp kan også ordnes etter avtale.

Angrefrist?
Vi er ikke fornøyd før du er fornøyd! Meld fra til oss innen to dager dersom du ønsker å endre eller kansellere bestillingen.

Hva med sikkerheten?
Din bod er sikret med kodelås, som er lett å bruke. I tillegg er det montert dørhaspe med mulighet for din egen hengelås, som gir deg ekstra trygghet hvis du ønsker det. Lokalene er videoovervåket med bevegelsessensorer og mulighet for nattopptak (modus for infrarødt).

Hva er åpningstidene?
Du har tilgang til lageret døgnet rundt, alle dager - inkludert helger.

Hva kan lagres?
Generelt kan du lagre hva du vil, bare det ikke gjelder farlige ting som kjemikalier, sprengstoff (inkludert patroner og fyrverkeri) og lignende. Du har ansvar for skade på grunn av eventuelle lekasjer fra ting i lageret ditt. I meldingen du får ved bestilling er det et vedlegg som beskriver forbudte gjenstander mer detaljert.

Hva med forsikring?
Du er selv ansvarlig for å tegne forsikring på lagring i ekstern bod, normalt som en utvidelse av innboforsikringen du allerede har.

Hvordan endrer jeg lagermodul eller periode?
Dersom du ønsker å endre leieforholdet til en lengre periode eller en annen type modulstørrelse så er det bare å sende en epost til oss om dette. Du får da en kvittering på at endringsønske er mottatt og detaljer om hvordan den gjennomføres.  Ønsker du å utvide leieforholdet med flere moduler så er det bare å benytte handlekurven vår på vanlig måte.

Hvordan avslutter jeg leieforholdet?
Den opprinnelige bestillingen din angir hvor mange måneder eller uker du har avtale om. Innen denne perioden utløper vil du få et varsel fra oss om enten å forlenge leieperioden eller å flytte ut av modulen innen utløpet av leieperioden. Hvis leieforholdet er avsluttet og modulen ikke er tømt innen denne fristen vil du få en ekstra faktura på månedsleie for hver måned som løper etter forfallsdato. Det påløper da et ekstra administrasjonsgebyr for hver måned. Hvis slike ekstra fakturaer ikke gjøres opp innen respektive frister vil Ulstein Minilager forbeholde seg retten til å ta seg inn i modulen og tømme /klargjøre for neste leietager. Du får da et varsel om dette, og beskjed om hvor du må hente lagerinnholdet innen en viss frist.

Noe annet du lurer på?
Vi er tilgjengelig for å svare på alle spørsmål på epost, telefon, SMS. Vi har også chat! Se nederst på hjemmesiden vår. Du kan også sende melding til oss nedenfor.
Nå i oppstartfasen med gradvis opptrapping av kapasiteten ber vi om forståelse for at bestillinger mottas med et forbehold om at tilgang til bod på ønsket størrelse og tidspunkt kan leveres i henhold til bestillingen. Du får rask tilbakemelding etter mottatt bestilling, enten bekreftelse eller eventuelt å foreslå en alternativ mellomløsning.

På skjemaet under kan du - helt uforpliktende - sende oss en melding (for eksempel spørsmål om reservasjon), så tar vi kontakt.

Din epostadresse:

 
Din melding:

 

Mer gjenbruk - mindre bruk og kast!
Ta kontakt på telefon 92 133 432, epost: kontakt@ulsteinminilager.no eller start en chat-dialog.

Tilbake til innholdet